Секрети просування будівельних компаній в Інтернеті. На перший погляд, може здатися, що немає жодних особливостей у просуванні будівельного сектору послуг, але давайте проаналізуємо все в порядку. 9914 Перегляди. У будівельному бізнесі: 1. Велика конкуренція, тому просування потребує багато засобів та зусиль; 2. Довгий цикл транзакцій - від знайомства з Компанією до рішення може зайняти кілька місяців. Необхідно співпрацювати з потенційними клієнтами, витрачати їх у всій воронці та продавати свою послугу. 3. враховувати сезонність. Клієнт із обсягу будівельного бізнесу, а точніше будівництво та встановлення та закінчення роботи для просування, звернувся до мене. Він працює лише в одному невеликому регіоні Росії. Усі замовлення були на роті. З чого почати рекламувати будівельну компанію? Будівельна компанія "Staststroyenzhinering" намагалася переїхати через соціальні мережі, розкладених публікацій та відео про їхню діяльність, замовлень не було. І не дивно, тому що люди приходять до соціальних мереж, щоб не купувати, замовити, а тим більше, що фініш будинку чи квартири. Звичайно, ви можете використовувати SMM та Target, але вони працюватимуть для визнання, утворюють свій бренд. Якщо людина регулярно бачить вас у соціальних мережах, то, коли йому потрібні послуги з встановлення, він, ймовірно, пам’ятатиме про вас, на несвідомому рівні, і піде на роботу в пошуки Яндекса чи Google. Тут потрібна контекстна реклама, особливо якщо сайт не оптимізований для SEO, як це було в нашому випадку. Насправді просування через соціальні мережі, зокрема цільова реклама, найчастіше дорожче, ніж контекстуальна. На перший погляд, здається, це не так. Але якщо ви подивитесь на потенційних клієнтів, які походять із соціальних мереж і обчислюють усі показники, виявляється, що є багато просто цікавих і не готових купувати людей. Що стосується органіки (SEO), вона працює довго і ефективно і, як багато хто вважає, безкоштовно. Але це не так. І ось чому: на роботу це знадобиться щонайменше 5-6 місяців, а також бюджет для оптимізації сайту та статей, ув'язнених за текстами SEO. І все -таки жодне агентство не дасть гарантії, що сайт буде на першій сторінці.Секрети просування будівельних компаній в Інтернеті. На перший погляд, може здатися, що немає жодних особливостей у просуванні будівельного сектору послуг, але давайте проаналізуємо все в порядку. 9914 Перегляди. У будівельному бізнесі: 1. Велика конкуренція, тому просування потребує багато засобів та зусиль; 2. Довгий цикл транзакцій - від знайомства з Компанією до рішення може зайняти кілька місяців. Необхідно співпрацювати з потенційними клієнтами, витрачати їх у всій воронці та продавати свою послугу. 3. враховувати сезонність. Клієнт із обсягу будівельного бізнесу, а точніше будівництво та встановлення та закінчення роботи для просування, звернувся до мене. Він працює лише в одному невеликому регіоні Росії. Усі замовлення були на роті. З чого почати рекламувати будівельну компанію? Будівельна компанія "Staststroyenzhinering" намагалася переїхати через соціальні мережі, розкладених публікацій та відео про їхню діяльність, замовлень не було. І не дивно, тому що люди приходять до соціальних мереж, щоб не купувати, замовити, а тим більше, що фініш будинку чи квартири. Звичайно, ви можете використовувати SMM та Target, але вони працюватимуть для визнання, утворюють свій бренд. Якщо людина регулярно бачить вас у соціальних мережах, то, коли йому потрібні послуги з встановлення, він, ймовірно, пам’ятатиме про вас, на несвідомому рівні, і піде на роботу в пошуки Яндекса чи Google. Тут потрібна контекстна реклама, особливо якщо сайт не оптимізований для SEO, як це було в нашому випадку. Насправді просування через соціальні мережі, зокрема цільова реклама, найчастіше дорожче, ніж контекстуальна. На перший погляд, здається, це не так. Але якщо ви подивитесь на потенційних клієнтів, які походять із соціальних мереж і обчислюють усі показники, виявляється, що є багато просто цікавих і не готових купувати людей. Що стосується органіки (SEO), вона працює довго і ефективно і, як багато хто вважає, безкоштовно. Але це не так. І ось чому: на роботу це знадобиться щонайменше 5-6 місяців, а також бюджет для оптимізації сайту та статей, ув'язнених за текстами SEO. І все -таки жодне агентство не дасть гарантії, що сайт буде на першій сторінці.