Сценарій продажів "Холодний дзвінок до будівельників для технічної ізоляції" Для кого це: ті, хто займається постачанням матеріалів для будівництва. Цілі сценарію продажів: 1. Перейдіть до обличчя, що займається придбанням теплоізоляції (LPR) та з’ясуйте її контакти. 2. Визначте потребу (застосування, специфікація) на даний момент та найближче (об'єкти в планах) 3. Погодьтеся на зустрічі. 4. Погодьтеся з наступним дзвінком. Кількість вузлів у сценарії продажів: 35. Опис сценарію продажів: Сценарій холодного дзвінка для виявлення потреб у придбанні теплоізоляції та отримання заявки або призначення зустрічі для обговорення умов доставки. Сценарій продажів складається з 5 етапів: Етап 1. Ідентифікація організації: уточнення правильності з'єднання. Етап 2. Вихід до LPR: доступ до особи, відповідальної за постачання (закупівля будівельних матеріалів) Етапи включають 10 відповідей на заперечення та питання секретаря: 1. Хто ти і з якого питання. 2. Ви хочете щось запропонувати. 3. Я не можу підключитися. 4. Зайнятий/ні на місці. 5. Нам нічого не потрібно. 6. Ви працюєте з нами/до того, як ви поговорили. 7. Надішліть речення. 8. Некорінна організація. 9. такого положення немає. 10. з ким підключитися. Етап 3-5: Контакт з HPR, включіть: Етап 3. Встановлення контакту з LPR. Етап 4. Ідентифікація потреб. Етап 5.1. Угода про отримання заяви. Етап 5.2. Угода про збори. Ці етапи включають відповіді на 14 заперечень та питань: 1. Скільки це коштує. 2. Є постачальник. 3. Немає фінансування. 4. Нічого не потрібно. 6. Ми вже підписали контракт. 7. Зараз не є актуальним. 8. У нас немає томів для вашого матеріалу. 9. Ми самі передзвонюємо. 11. Помилковий LPR/HPR не існує. 12. Це не зручно говорити. 13. Немає часу на зустріч. 14. Покупки через електронну платформу. Як адаптувати цей сценарій розмови для вашої специфіки: 1. Відредагуйте список LPV. 2. Передача списку питань для збору інформації. 3. Відредагуйте список поставлених продуктів. 4. Передача списку аргументів. 5. Передача списку заперечень та відповідей на них. Завантажте готовий приклад сценарію продажів або додайте його до списку ваших сценаріїв, якщо ви уповноважені в службі. Цей сценарій надається у форматі .scrd і відкривається лише в дизайнері сценарію, онлайн -сервісу "Дизайнер сценарію". Щоб відкрити його, вам потрібно перейти до дизайнера навичок, натисніть кнопку "Завантажити навик з файлу" та вибрати файл сценарію у форматі .scrd. Зареєструйтесь у дизайнері сценаріїв продажів, щоб почати працювати зі сценарієм та отримати 14 днів необмеженого доступу: https://scriptdesigner.ru/ Про автора. Євген Барчан. Він має значний досвід автоматизації продажів, практичний досвід збільшення продажів шляхом автоматизації процесів взаємодії між працівниками з клієнтами та контролем якості їх роботи.Сценарій продажів "Холодний дзвінок до будівельників для технічної ізоляції" Для кого це: ті, хто займається постачанням матеріалів для будівництва. Цілі сценарію продажів: 1. Перейдіть до обличчя, що займається придбанням теплоізоляції (LPR) та з’ясуйте її контакти. 2. Визначте потребу (застосування, специфікація) на даний момент та найближче (об'єкти в планах) 3. Погодьтеся на зустрічі. 4. Погодьтеся з наступним дзвінком. Кількість вузлів у сценарії продажів: 35. Опис сценарію продажів: Сценарій холодного дзвінка для виявлення потреб у придбанні теплоізоляції та отримання заявки або призначення зустрічі для обговорення умов доставки. Сценарій продажів складається з 5 етапів: Етап 1. Ідентифікація організації: уточнення правильності з'єднання. Етап 2. Вихід до LPR: доступ до особи, відповідальної за постачання (закупівля будівельних матеріалів) Етапи включають 10 відповідей на заперечення та питання секретаря: 1. Хто ти і з якого питання. 2. Ви хочете щось запропонувати. 3. Я не можу підключитися. 4. Зайнятий/ні на місці. 5. Нам нічого не потрібно. 6. Ви працюєте з нами/до того, як ви поговорили. 7. Надішліть речення. 8. Некорінна організація. 9. такого положення немає. 10. з ким підключитися. Етап 3-5: Контакт з HPR, включіть: Етап 3. Встановлення контакту з LPR. Етап 4. Ідентифікація потреб. Етап 5.1. Угода про отримання заяви. Етап 5.2. Угода про збори. Ці етапи включають відповіді на 14 заперечень та питань: 1. Скільки це коштує. 2. Є постачальник. 3. Немає фінансування. 4. Нічого не потрібно. 6. Ми вже підписали контракт. 7. Зараз не є актуальним. 8. У нас немає томів для вашого матеріалу. 9. Ми самі передзвонюємо. 11. Помилковий LPR/HPR не існує. 12. Це не зручно говорити. 13. Немає часу на зустріч. 14. Покупки через електронну платформу. Як адаптувати цей сценарій розмови для вашої специфіки: 1. Відредагуйте список LPV. 2. Передача списку питань для збору інформації. 3. Відредагуйте список поставлених продуктів. 4. Передача списку аргументів. 5. Передача списку заперечень та відповідей на них. Завантажте готовий приклад сценарію продажів або додайте його до списку ваших сценаріїв, якщо ви уповноважені в службі. Цей сценарій надається у форматі .scrd і відкривається лише в дизайнері сценарію, онлайн -сервісу "Дизайнер сценарію". Щоб відкрити його, вам потрібно перейти до дизайнера навичок, натисніть кнопку "Завантажити навик з файлу" та вибрати файл сценарію у форматі .scrd. Зареєструйтесь у дизайнері сценаріїв продажів, щоб почати працювати зі сценарієм та отримати 14 днів необмеженого доступу: https://scriptdesigner.ru/ Про автора. Євген Барчан. Він має значний досвід автоматизації продажів, практичний досвід збільшення продажів шляхом автоматизації процесів взаємодії між працівниками з клієнтами та контролем якості їх роботи.