Яка формула успішних продажів на ринку будівельних матеріалів. Як отримати місце на полиці в мережі? Де шукати шлях до серця приватних покупців та клієнтів B2B? Андрій Башкатов, виконавчий директор Xella в Росії, розповідає, як побудувати стратегію продажів на ринку будівельних матеріалів. Фото: Скотт Олсон / Гетті Зображення. Компанії, які продають остаточного споживача готовим продуктом (багатоквартирний будинок, комерційний будівля або розробка котеджів). Вони самі вирішують про вибір матеріалів та своїх постачальників; Компанії або бригади, які будують будинки з низьким рівнем ризику за замовленням приватного торговця - остаточного споживача. Рішення приймається або самим собою, або разом із підрядником, але завжди бере участь у цьому процесі; Приватний споживач, який або використовує сам матеріал, або робить це з участю підрядника; Мережа самостійно. Промислове будівництво: економіка на перший план. Для великих розробників та розробників цінність продукту визначається насамперед економічною доцільністю його використання. Свого часу цемент Lafarge проводив регулярні дослідження, в яких було виявлено дві основні схеми мотивації клієнтів у цьому ринковому сегменті:Яка формула успішних продажів на ринку будівельних матеріалів. Як отримати місце на полиці в мережі? Де шукати шлях до серця приватних покупців та клієнтів B2B? Андрій Башкатов, виконавчий директор Xella в Росії, розповідає, як побудувати стратегію продажів на ринку будівельних матеріалів. Фото: Скотт Олсон / Гетті Зображення. Компанії, які продають остаточного споживача готовим продуктом (багатоквартирний будинок, комерційний будівля або розробка котеджів). Вони самі вирішують про вибір матеріалів та своїх постачальників; Компанії або бригади, які будують будинки з низьким рівнем ризику за замовленням приватного торговця - остаточного споживача. Рішення приймається або самим собою, або разом із підрядником, але завжди бере участь у цьому процесі; Приватний споживач, який або використовує сам матеріал, або робить це з участю підрядника; Мережа самостійно. Промислове будівництво: економіка на перший план. Для великих розробників та розробників цінність продукту визначається насамперед економічною доцільністю його використання. Свого часу цемент Lafarge проводив регулярні дослідження, в яких було виявлено дві основні схеми мотивації клієнтів у цьому ринковому сегменті: