Как продать бетон

Як продавати бетон. Професор Філіпп Котлер, проводячи в Києві на запрошення бізнес-школі Київ-Могіліванськи, його майстер-клас "Маркетинг у новій економіці" пояснює: Навіть виробники бетону здатні якось виділитися. Отже, одна з цементних компаній знайшла можливість поєднати рішення інших проблем клієнтів із постачанням товарів. Зокрема, загальноприйнята практика передбачала доставку бетону до об'єкта замовника за досить великий проміжок часу - з 9 до 12:00. Коли саме бетон прийде до замовника, не знав і був змушений весь цей час платити працівникам, очікуючи вивантаження бетону. Звичайно, зобов’язання принести бетон до закладу через півгодини після надсилання попереджувального повідомлення було позитивно сприйняте замовником, навіть незважаючи на те, що така послуга коштувала йому додаткових грошей, тобто. Ціна бетону зросла. Цей запис був опублікований у понеділок, 29 травня 2006 року, близько 23:04 та розміщений у розділі роздумів. Ви можете стежити за оновленнями, підписавшись на стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити коментар або вказати запис у власному блозі. Коментар. Ведучий блогу. Олександр Storozhuk Skype: A.Storozhuk ICQ: 304506944 Twitter: @B2Blogger. Олександр Nigmatulin Skype: Alexbagrov ICQ: 23071976 Twitter: @Aleksbagrov. PR (55) Twitter (9) Blogchai (10) вакансії (3) випадки (20) книги (51) книги (7) Маркетинг в авіації (7) Події (29) Нові на сайті (66) Новини (70) Відгуки (70) Відгуки (70) Відгуки (70) 10) Організаційні питання (68) Подкасти (9) Посадка сторінок (4) Думки (229) Самоуправління (11) Служба «Прес-релізи» (66) Події (1) Події (336) Соціальні медіа (42) Гумор у маркетингу (5) Прес -випуск розсилки. Зробіть платежі за допомогою MasterCard PointPay: Відгуки та враження від камер та смартфонів на веб -сайті Stylus.UA - Виберіть найкраще! Крок за кроком налаштування підручника для інтеграції Power Bi Jira Українські біженці знаходять роботу через платформу Joblio в Канаді. B2Blogger.com -це перший некомерційний ресурс, який повністю присвячений питанням теорії та практики, а також проблемами та технологіями промислового маркетингу. © 2005–2023, b2blogger.com-blog платформи прес-релізу. Ми рекомендуємо вам ознайомитись із виловою угоди про користувача та договором про конфіденційність. Використання матеріалів дозволяється за умови посилання (для інтернет-публікацій-hyperlinks) на b2blogger.com. Екстрені "B2Blogger", код UNRPOU 35356529. Поштова адреса: Україна, 54029, Ніколаєв, вул. 8 березня 39/60.Як продавати бетон. Професор Філіпп Котлер, проводячи в Києві на запрошення бізнес-школі Київ-Могіліванськи, його майстер-клас "Маркетинг у новій економіці" пояснює: Навіть виробники бетону здатні якось виділитися. Отже, одна з цементних компаній знайшла можливість поєднати рішення інших проблем клієнтів із постачанням товарів. Зокрема, загальноприйнята практика передбачала доставку бетону до об'єкта замовника за досить великий проміжок часу - з 9 до 12:00. Коли саме бетон прийде до замовника, не знав і був змушений весь цей час платити працівникам, очікуючи вивантаження бетону. Звичайно, зобов’язання принести бетон до закладу через півгодини після надсилання попереджувального повідомлення було позитивно сприйняте замовником, навіть незважаючи на те, що така послуга коштувала йому додаткових грошей, тобто. Ціна бетону зросла. Цей запис був опублікований у понеділок, 29 травня 2006 року, близько 23:04 та розміщений у розділі роздумів. Ви можете стежити за оновленнями, підписавшись на стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити коментар або вказати запис у власному блозі. Коментар. Ведучий блогу. Олександр Storozhuk Skype: A.Storozhuk ICQ: 304506944 Twitter: @B2Blogger. Олександр Nigmatulin Skype: Alexbagrov ICQ: 23071976 Twitter: @Aleksbagrov. PR (55) Twitter (9) Blogchai (10) вакансії (3) випадки (20) книги (51) книги (7) Маркетинг в авіації (7) Події (29) Нові на сайті (66) Новини (70) Відгуки (70) Відгуки (70) Відгуки (70) 10) Організаційні питання (68) Подкасти (9) Посадка сторінок (4) Думки (229) Самоуправління (11) Служба «Прес-релізи» (66) Події (1) Події (336) Соціальні медіа (42) Гумор у маркетингу (5) Прес -випуск розсилки. Зробіть платежі за допомогою MasterCard PointPay: Відгуки та враження від камер та смартфонів на веб -сайті Stylus.UA - Виберіть найкраще! Крок за кроком налаштування підручника для інтеграції Power Bi Jira Українські біженці знаходять роботу через платформу Joblio в Канаді. B2Blogger.com -це перший некомерційний ресурс, який повністю присвячений питанням теорії та практики, а також проблемами та технологіями промислового маркетингу. © 2005–2023, b2blogger.com-blog платформи прес-релізу. Ми рекомендуємо вам ознайомитись із виловою угоди про користувача та договором про конфіденційність. Використання матеріалів дозволяється за умови посилання (для інтернет-публікацій-hyperlinks) на b2blogger.com. Екстрені "B2Blogger", код UNRPOU 35356529. Поштова адреса: Україна, 54029, Ніколаєв, вул. 8 березня 39/60.