Как составить смету на ремонт и строительство

Як зробити оцінку для ремонту та будівництва. Перед початком роботи з ремонту чи будівництва кожен власник підраховує, скільки це буде потрібно для ремонту чи будівництва. Щоб отримати точну суму витрат, зробіть оцінку, до якої вводяться всі витрати, пов'язані з майбутніми роботами з будівництва чи ремонту. Статті на тему: Як зробити оцінку для ремонту та будівництва, як самостійно оцінити оцінку, як зробити оцінку: інструкція. Інструкції. Перш ніж скласти оцінку для будівництва чи ремонту, зробіть перевірку об'єкта та складіть список необхідних робіт. Щоб скласти оцінку, відкрийте таблицю Excel, призначте наступні назви графікам:- ремонт (конструкція);- матеріали;- оплата працівникам (якщо вони залучаються);- додаткові витрати. У стовпці "Робота" напишіть кожен предмет, який буде здійснюватися. Розглянемо все, від підготовчого та закінчення завершальною роботою. Якщо працівники залучаються, напишіть на пункти, яку саме роботу вони виконуватимуть. Наприклад, їзда на велосипеді, живопис, заміна вікон тощо. У стовпці "матеріали" вкажіть необхідні матеріали для кожного етапу роботи. Наприклад, шпалери, клей, лінолеум, паркет, цегла, цемент тощо. Після того, як ви детально описали ці точки, перейдіть до оцінки витрат на кожну з них. У кожній колонці перед будівельним матеріалом заповніть приблизну кількість шматочків, лічильників, кілограмів і вказують на вартість кожного положення. Дізнайтеся про вартість будівельних матеріалів в Інтернеті на спеціальних сайтах, які спеціалізуються на продажі таких товарів. Знайдіть орієнтовні ціни на оплату роботи на ринку праці вакансій, в оголошеннях. Розглянемо складність роботи та погодних умов, якщо робота здійснюється на вулиці (оплата в цьому випадку вища). У стовпці "Додаткові витрати" включають такі бали, як доставка, вивантаження, видалення будівельного сміття. Для кожного товару введіть вартість (знайдіть інформацію в Інтернеті або в спеціалізованих журналах). Обчисліть загальну суму витрат, додавши числа з кожного стовпця. Це буде попередня кількість витрат на будівництво або ремонт. З практики відомо, що в більшості випадків остаточна кількість витрат становитиме більше 10-15%.Як зробити оцінку для ремонту та будівництва. Перед початком роботи з ремонту чи будівництва кожен власник підраховує, скільки це буде потрібно для ремонту чи будівництва. Щоб отримати точну суму витрат, зробіть оцінку, до якої вводяться всі витрати, пов'язані з майбутніми роботами з будівництва чи ремонту. Статті на тему: Як зробити оцінку для ремонту та будівництва, як самостійно оцінити оцінку, як зробити оцінку: інструкція. Інструкції. Перш ніж скласти оцінку для будівництва чи ремонту, зробіть перевірку об'єкта та складіть список необхідних робіт. Щоб скласти оцінку, відкрийте таблицю Excel, призначте наступні назви графікам:- ремонт (конструкція);- матеріали;- оплата працівникам (якщо вони залучаються);- додаткові витрати. У стовпці "Робота" напишіть кожен предмет, який буде здійснюватися. Розглянемо все, від підготовчого та закінчення завершальною роботою. Якщо працівники залучаються, напишіть на пункти, яку саме роботу вони виконуватимуть. Наприклад, їзда на велосипеді, живопис, заміна вікон тощо. У стовпці "матеріали" вкажіть необхідні матеріали для кожного етапу роботи. Наприклад, шпалери, клей, лінолеум, паркет, цегла, цемент тощо. Після того, як ви детально описали ці точки, перейдіть до оцінки витрат на кожну з них. У кожній колонці перед будівельним матеріалом заповніть приблизну кількість шматочків, лічильників, кілограмів і вказують на вартість кожного положення. Дізнайтеся про вартість будівельних матеріалів в Інтернеті на спеціальних сайтах, які спеціалізуються на продажі таких товарів. Знайдіть орієнтовні ціни на оплату роботи на ринку праці вакансій, в оголошеннях. Розглянемо складність роботи та погодних умов, якщо робота здійснюється на вулиці (оплата в цьому випадку вища). У стовпці "Додаткові витрати" включають такі бали, як доставка, вивантаження, видалення будівельного сміття. Для кожного товару введіть вартість (знайдіть інформацію в Інтернеті або в спеціалізованих журналах). Обчисліть загальну суму витрат, додавши числа з кожного стовпця. Це буде попередня кількість витрат на будівництво або ремонт. З практики відомо, що в більшості випадків остаточна кількість витрат становитиме більше 10-15%.