Каким документом списывать материалы на ремонт и стройку, чтобы они попали в расходы при ОСНО

Який документ для списання матеріалів для ремонту та будівництва, щоб вони потрапили в витрати на основу? IP на основі типу діяльності - готельний бізнес, набуває матеріали для ремонту будівлі готелю, в якій він веде заходи. Який документ для списання матеріалів для ремонту та будівництва, щоб вони потрапляли на витрати в основі, тобто. У оголошенні 3-особистого податку на прибуток та книзі доходів та витрат? І чи може він зробити ремонт самостійно? Що для цього потрібно? 573 2 як. Поділитися. 1 коментар. Алла Грешкін, експерт змінився 6 квітня 2022 року. Доброго дня, IP має право відремонтувати будівлю готелю, в якій підприємницькі заходи самостійно або з участю підрядників. Якщо IP здійснює ремонт будівлі готелю самостійно, то для проведення ремонту видається замовлення на IP. Далі вам потрібно зробити оцінку при обчисленні необхідної кількості матеріалів. Кінець ремонту може бути виданий актом прийняття та подання роботи, виконаних у будь -якій формі. Документи для підтвердження необхідності здійснення ремонту можуть виконувати: - Закон про виявлені дефекти будівлі або несправний звіт - графік роботи та оцінка ремонтних робіт, враховуючи витрати на оплату витрат на матеріали . Щоб підтвердити витрати на придбання будівельних матеріалів, вам знадобиться: споживчий рахунок у вигляді TORG-12 або UPD, транспортні документи, рахунок-фактура. Для підтвердження відпустки будівельних матеріалів для ремонту використовується: - рахунок -фактура про переміщення матеріалів у вигляді M -11 або - рахунок -фактуру для вивільнення матеріалів у бік у вигляді M -15. Для підтвердження ремонту, проведеного самостійно,: - Закон про прийняття та розпорядження виконаної роботи - акт про запис - офф витрачених матеріалів - акт про прийняття відремонтованих основних активів у вигляді ОС - 3, що вказує на тип ремонтних робіт та їх вартість. - Картка інвентаризації бухгалтерського обліку об'єкта основних засобів у вигляді ОС-6, в якій вводиться інформація про ремонт. Дії на введення в експлуатацію та списання матеріалів підтверджують, що передані матеріали використовувались для ремонтних робіт. З повагою, А. Грешкін.Який документ для списання матеріалів для ремонту та будівництва, щоб вони потрапили в витрати на основу? IP на основі типу діяльності - готельний бізнес, набуває матеріали для ремонту будівлі готелю, в якій він веде заходи. Який документ для списання матеріалів для ремонту та будівництва, щоб вони потрапляли на витрати в основі, тобто. У оголошенні 3-особистого податку на прибуток та книзі доходів та витрат? І чи може він зробити ремонт самостійно? Що для цього потрібно? 573 2 як. Поділитися. 1 коментар. Алла Грешкін, експерт змінився 6 квітня 2022 року. Доброго дня, IP має право відремонтувати будівлю готелю, в якій підприємницькі заходи самостійно або з участю підрядників. Якщо IP здійснює ремонт будівлі готелю самостійно, то для проведення ремонту видається замовлення на IP. Далі вам потрібно зробити оцінку при обчисленні необхідної кількості матеріалів. Кінець ремонту може бути виданий актом прийняття та подання роботи, виконаних у будь -якій формі. Документи для підтвердження необхідності здійснення ремонту можуть виконувати: - Закон про виявлені дефекти будівлі або несправний звіт - графік роботи та оцінка ремонтних робіт, враховуючи витрати на оплату витрат на матеріали . Щоб підтвердити витрати на придбання будівельних матеріалів, вам знадобиться: споживчий рахунок у вигляді TORG-12 або UPD, транспортні документи, рахунок-фактура. Для підтвердження відпустки будівельних матеріалів для ремонту використовується: - рахунок -фактура про переміщення матеріалів у вигляді M -11 або - рахунок -фактуру для вивільнення матеріалів у бік у вигляді M -15. Для підтвердження ремонту, проведеного самостійно,: - Закон про прийняття та розпорядження виконаної роботи - акт про запис - офф витрачених матеріалів - акт про прийняття відремонтованих основних активів у вигляді ОС - 3, що вказує на тип ремонтних робіт та їх вартість. - Картка інвентаризації бухгалтерського обліку об'єкта основних засобів у вигляді ОС-6, в якій вводиться інформація про ремонт. Дії на введення в експлуатацію та списання матеріалів підтверджують, що передані матеріали використовувались для ремонтних робіт. З повагою, А. Грешкін.