БелАЗ создал импортозамещённый 25-тонный самосвал МоАЗ-75053. Большинство комплектующих в нём российского и белорусского производства

Белаз створив імпортну 25-тонну сміттєву вантажівку MOAZ-75053. Більшість компонентів російської та білоруської постановки в ньому. Діапазон сміттєзвалищів на повному приводі The Moaz-7505 білорузького підприємства Белаз був поповнений новою моделлю-MOAZ-75053. Поки що це прототип, і його особливістю була максимальна заміна імпорту: повідомляється, що більшість вузлів та зборів в ньому російського та білоруського виробництва. MOAZ-75053 отримав дизельний двигун 380 к.с. потужністю 380 к.с. Про з них не повідомляється. Крім того, сміттєзвалища має вдосконалену конструкцію кузова, яка забезпечує захист від намірів та повне вивантаження мокрого ґрунту та електронну панель пристроїв. «Тепер прототип сміттєзвалища проходить процедуру адаптації електростанції, необхідних модифікацій проектної документації, деталей та компонентів. Тоді типові фабричні випробування MOAZ-75053 та етап оперативних випробувань надходять на одному з підприємств, зацікавлених у постачанні подібного обладнання »,-сказав Єгон Мацуков, керівник КБ загального штабу департаменту головного дизайнера Росії підземне, будівельне та дорожнє обладнання NTC, назване на честь А.Н. Егова.Белаз створив імпортну 25-тонну сміттєву вантажівку MOAZ-75053. Більшість компонентів російської та білоруської постановки в ньому. Діапазон сміттєзвалищів на повному приводі The Moaz-7505 білорузького підприємства Белаз був поповнений новою моделлю-MOAZ-75053. Поки що це прототип, і його особливістю була максимальна заміна імпорту: повідомляється, що більшість вузлів та зборів в ньому російського та білоруського виробництва. MOAZ-75053 отримав дизельний двигун 380 к.с. потужністю 380 к.с. Про з них не повідомляється. Крім того, сміттєзвалища має вдосконалену конструкцію кузова, яка забезпечує захист від намірів та повне вивантаження мокрого ґрунту та електронну панель пристроїв. «Тепер прототип сміттєзвалища проходить процедуру адаптації електростанції, необхідних модифікацій проектної документації, деталей та компонентів. Тоді типові фабричні випробування MOAZ-75053 та етап оперативних випробувань надходять на одному з підприємств, зацікавлених у постачанні подібного обладнання »,-сказав Єгон Мацуков, керівник КБ загального штабу департаменту головного дизайнера Росії підземне, будівельне та дорожнє обладнання NTC, назване на честь А.Н. Егова.